loading...
لینک 88
aghaye_x بازدید : 842 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی با نام بگیر و ببند

  • دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی با نام بگیر و ببند

    دانلود آهنگ یاسین ترکی به نام بگیر و ببند با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Yasin Torki Called Begir O Beband

    ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: یاسین ترکی

    عکس دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی با نام بگیر و ببند

    دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ یاسین ترکی با نام بگیر و ببند

    داره میمیره دلم بگیرو ببر هرچی که میخوایو
    تو این بگیرو ببند بندته دلم نگو نمیایو
    نگو منو نمیخوای تو نگو منو نمیخوای تو
    داره جونم در میاد من انقدر زیاد میشینم اینجا تا
    این بارون بند بیاد دلم من میخواد بمونی پیشم باز
    دلم بی تو تنهاست آره دلم بی تو تنهاست
    داره جونم در میاد جونم در میاد


    من عاشق تر شدم از قبل
    رد شدی از من چشممو تر کرد
    تو دوری چجوری میتونی
    نیمونی با من و منو میسوزونی
    داره جونم در میاد من انقدر زیاد میشینم اینجا تا
    این بارون بند بیاد دلم من میخواد بمونی پیشم باز
    دلم بی تو تنهاست آره دلم بی تو تنهاست
    داره جونم در میاد جونم در میاد

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 17,448
  • بازدید کلی : 196,740